sockertopps

Alla inlägg under juni 2010

Av josefin andersson - 28 juni 2010 17:41

Jag fyller 16 idag!


weeei! grattis till mig  


Jag har fått lite presenter av familjen men får av släckten om några veckor, längtar!


Men den bästa presenten fick jag av MIN älskling!

      

Ett silverhalsband med diamanter i!

Han är för gullig!

Älskar han!


Nu sitter jag och väntar på att jenny ska komma, vi ska prata om hur hon har haft det i grekland och hon skulle ge mig en present, so sweet!


pusspuss!

Av josefin andersson - 27 juni 2010 11:46

Hejsan, det var ett tag sen nu men vi har haft gäster från i torsdags och fullu upp! Iaf har det hänt skit mycket! Vi barn slog föräldrarna igen på fotbollen och vi har spelat massa roliga spel och haft kul.


Ist för att berätta allt så lägger jag upp bilder, en bild säger ju mera än tusen ord så  

                 laddar bara upp dom hära bilderna nu, alla bilder har Thordmark och får dom sen så lägger in lite mera då kanske   


Men nu ska jag lägga mig i solen och steka lite   


pusspuss!

Av josefin andersson - 23 juni 2010 17:30

Hejsan  

 

Har solat nu och blivit bruuun, blir det skit fort! *stolt*


Var med mamma på stan idag en snabbis, typ för henne att jag är med, haha hon skulle inte ha hittat det hon skulle ha, jaja, sen vart det hem och bada, weei   


Jag gjorde någon jag inte har gjort på länge idag..jag gick upp 9 och städa mitt rum!?är jag sjuk eller? :O


Men nu ska jag vila lite och sen blir det maaat :M blir nog ett kvällsdop ikväll med, det är ju bara 29,4 i poolen 


pusspuss  

Av josefin andersson - 21 juni 2010 18:18

Nu är jag hemma igen efter att ha varit på stan med jossan, köpte lite mera än vad jag skulle ha gjort men det gör inget   

Hittade lite kläder på gina för första gången på typ år!


De jag köpte

 

Linne från gina


  Alltid bra att ha


 

Från cubus


   SÅ SÖT! från gina


   Går inte att göra annat än att älska den! Galen i den! 



Nu har jag inte en aning om vad jag ska göra, ta en huvudvärkstablett iaf sen vet jag inte, ta det lungt. 


puspuss

Av josefin andersson - 21 juni 2010 11:12

Hejsan! eller godmorgon!


vaknade kl 10 idag ovanligt men eftersom att jag är halv sjuk så kan jag inte sova. Somade halv 9 igår med, brukar somna vid 12 men är man halv sjuk så är man, jag känner oftast bara av det på morgonen och kvällen det finns inte dära över dan, TUR DET! Nu ska jag vila lite och i eftermiddag ska jag in till stan med jossan, ska inte köpa så mycket väntar tills jag fyller ist, en vecka kvar nu!

   HAHAAHAHAAH! Jag och jossan för 8 år sedan

dags att ta en ny? tror det!

8 år senare ser vi lite bättre ut? 

  

Fina jossan!

   

Ser ni någon skillnad eller?


Jag verkligen ÄLSKAR min nya mobil och den är jätte bra! rekomenderas verkligen!

Senare ikäll vet jag inte vad jag ska göra någon som vill hitta på något? eller någon dag i veckan?


jaja, nu ska jag gå upp och kolla på tv, pusspuss!


Av josefin andersson - 20 juni 2010 19:12

Nu är den min!


   var inne i stan och fick den nyss, så glad!


Vaknade hos älskling imorse och sen förljde jag med malin in på fotboll, nu ska jag lägga mig i sängen för jag är sjuk!!!!!! NEJ!! Och ingen älskling som kan ta hand om en:( jaja, nu ska jag lägga mig och äta godis, blir nog en dusch sen med, puss

Av josefin andersson - 19 juni 2010 16:49

NU är dom gifta!

Ett stort grattis till viktoria och daniel, dom är jätte söta tillsammans och ser verkligen lyckliga ut ihop! Daniels blickar mot Viktoria gör mig tårögd!

Önskar dom all lycka!



        


Bilder tagna från http://www.detkungligabrollopet.nu/brollopsbloggen/

Följ hela bröllopet därifrån.

Av josefin andersson - 19 juni 2010 11:39

GRATTIS TILL MINA FÖRÄLDRAR!


Dom har varit gifta i 7 år idag!


Vi var på väg hem från lalandia och mamma och pappa sa att vi skulle träffa gamla vänner i halmstad, jag och malin satt och tjata ut vilka vi skulle träffa men vi fack aldrig nå svar, och så när vi var i halmstad så sa dom att dom skulle gifta sig, VA?! tänkte jag, ingen i hela släckten visste om det, dom hade inte äns sagt till mig och malin, det sa dom en timma innan, iaf, vi tog in på ett hotelrum och bytte om

  

och åkte iväg, väl när vi var där så fick vi sitta och vänta lite, men det gick fort

  

Sen kom prästen och allt började, jag skulle inte kalla det ett bröllop men det går och gifta sig så som dom gjorde med, inga brudtärnor, inga gäster och ingen stor pampig brudklänning men men, allt gick fort med

   

och så vips var dom gifta

  

efter det gick vi runt i halmstad och sen satte vi oss på ett cafe

   

(kom ihåg att bilderna är tagna för 7 år sedan så inga komentarer!)

efter det gick vi ut igen och gick till en park och tog kort

      

ett enkelt bröllop...


GRATTIS!




Presentation


Jag heter Josefin andersson och lever mitt liv i surahammar några mil från västerås, sura är världens tråkigaste stad!
Jag bor med mamma, pappa syster och min hund chili. Jag skriver om vad jag gör på dagarna här i bloggen, alla är inte lika roliga men m

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards